ad

Release datum: 25 januari 2016

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Over Lucifer

Lucifer is de charmante, charismatische en knappe gevallen engel uit de hel. De ontevreden heerser van de hel doet afstand van zijn titel en verlaat zijn koninkrijk voor de drukte van Los Angeles. Daar vindt hij al gauw de spanning die hij zocht door de politie van Los Angeles bij te staan in het straffen van criminelen. Maar hoe langer hij weg is uit de onderwereld, hoe groter de dreiging wordt dat het ergste uit de geschiedenis van de mensheid kan ontsnappen.

Social Media

Seizoenen

Komt er een Lucifer seizoen 6?

Acteurs en Actrices

Meningen over Lucifer

avatar van Aapje81

Aapje81

vrijdag 27 december 2019
Lucifer seizoen 1 Bijzonder ontspannen serie met een uitstekende Tom Ellis in de titelrol als de narcistische Lucifer. Telkens viel ik met deze serie van de ene verbazing in de andere. De dialogen zijn scherp. De humor is geweldig en de serie bevat op alle fronten voldoende spanning. Daarnaast mag de uitstekende soundtrack niet onvermeld blijven.

Op het eerste oog lijkt het misschien formulewerk maar door de uitstekende uitvoering en een ernstige onderlaag is dit een bijzonder sterk eerste seizoen.

Ik heb dit eerste seizoen er in een recordtempo doorheen gejaagd en ben dan ook zeer benieuwd hoe het verder gaat!

Genoten!
avatar van hatebreeder

hatebreeder

donderdag 23 mei 2019
Lucifer seizoen 4 grindhouse62

Inmiddels heb ik het seizoen ook afgerond en ik kom ook niet verder dan 3 sterren en dan ben ik geloof ik nog vrij mild.

Een nieuw seizoen hoeft van mij ook niet maar indien die er wel komt moet ik maar weer de moed verzamelen het te gaan kijken.

stinissen

dinsdag 5 januari 2016
Lucifer seizoen 1 Plot gezien maar ik denk toch dat er te veel flauwe humor inzit.
avatar van Robbie.T.

Robbie.T.

zondag 20 mei 2018
Lucifer seizoen 1 Niet doorheen te komen joh. Ontzettend kinderachtige serie met zeer flauwe humor en acteerwerk dat ver beneden de maat is. Seizoen 2 en 3 laat ik dan ook zeker aan mij voorbij gaan.