Mijn Series +

Lucifer - Seizoen 4 (2019)

Fantasy

ontwikkeld door Tom Kapinos
met Tom Ellis, Lauren German en Kevin Alejandro

Lucifer is de charmante, charismatische en knappe gevallen engel uit de hel. De ontevreden heerser van de hel doet afstand van zijn titel en verlaat zijn koninkrijk voor de drukte van Los Angeles. Daar vindt hij al gauw de spanning die hij zocht door de politie van Los Angeles bij te staan in het straffen van criminelen. Maar hoe langer hij weg is uit de onderwereld, hoe groter de dreiging wordt dat het ergste uit de geschiedenis van de mensheid kan ontsnappen.

1. Everything's Okay
  8. Super Bad Boyfriend
  9. Save Lucifer
  10. King of Hell
avatar van theo79
De eerste aflevering vond ik iets minder goed dan dat ik gewend ben maar aflevering 2 en 3 waren wel goed. Ben benieuwd naar de rest. Er gaan geruchten dat er ook een vijfde seizoen gaat komen. Dit is wel zo'n serie die eigelijk wat mij betreft niet te lang moet doorgaan.

avatar van theo79
Beetje wisselend seizoen tot nu toe vind ik. Ik heb nu 6 afleveringen gezien waarvan ik er drie goed vond en de andere drie niet zo boeiend. Hopelijk zijn de laatste vier wel weer op een aardig niveau.

theo79 schreef:
Beetje wisselend seizoen tot nu toe vind ik.

Heb vanavond seizoen 4 uitgekeken en vond dit seizoen ook wisselend van kwaliteit. Mocht dit wel het laatste seizoen zijn, dan heb ik er de vrede mee. Mocht er wel een 5e seizoen komen dan zullen wij die zeker gaan kijken. Maar zoals Theo79 als aangaf dat zo'n goede serie niet te lang moet door gaan en dus niet moet worden uit gemolken. Dit seizoen krijgt van mij een 3.0

grindhouse62

Inmiddels heb ik het seizoen ook afgerond en ik kom ook niet verder dan 3 sterren en dan ben ik geloof ik nog vrij mild.

Een nieuw seizoen hoeft van mij ook niet maar indien die er wel komt moet ik maar weer de moed verzamelen het te gaan kijken.