Mijn Series +

Lucifer - Seizoen 5 (2020)

Fantasy

ontwikkeld door Tom Kapinos
met Tom Ellis, Lauren German en Kevin Alejandro

Lucifer is de charmante, charismatische en knappe gevallen engel uit de hel. De ontevreden heerser van de hel doet afstand van zijn titel en verlaat zijn koninkrijk voor de drukte van Los Angeles. Daar vindt hij al gauw de spanning die hij zocht door de politie van Los Angeles bij te staan in het straffen van criminelen. Maar hoe langer hij weg is uit de onderwereld, hoe groter de dreiging wordt dat het ergste uit de geschiedenis van de mensheid kan ontsnappen.

1. Really Sad Devil Guy
  2. Lucifer! Lucifer! Lucifer!
  3. ¡Diablo!
  11. Resting Devil Face
  12. Daniel Espinoza: Naked and Afraid
  13. A Little Harmless Stalking
  14. Nothing Lasts Forever
  15. Is This Really How It's Going to End?!
  16. A Chance at a Happy Ending
  • volgende aflevering: vrijdag 21 augustus (aflevering 1, Netflix)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.