• 8.985.287 stemmen

Ontwikkeld door: Kim Young-kyu en Ha-rim Yoon

Met onder meer: Lee Byung-hun, Kim Tae-ri en Yoo Yeon-seok

Oorspronkelijke taal: Koreaans

Release datum: zaterdag 7 juli 2018

Eerst uitgezonden op: tvN (Zuid-Korea)

Plot Miseuteo Shunshain

Mr. Sunshine vertelt het verhaal van een als slaaf geboren Koreaanse jongen, die in 1871 na een traumatische gebeurtenis vlucht naar de Verenigde Staten. Jaren later keert hij als officier van de Amerikaanse marine terug naar zijn geboorteland. Hij ontmoet daar de dochter van een aristocraat en ontdekt plannen van buitenlandse machten om Korea te koloniseren.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Eugene Choi / Choi Yoo-jin

Takashi Mori

Meningen over Miseuteo Shunshain

lang pee

vrijdag 5 november 2021
Miseuteo Shunshain seizoen 1 Zeer mooie serie, met prachtige natuur en muziek, alleen duren voor mij sommige van die Koreaanse series iets te lang, en gaan ze dikwijls over het veroveren van een vrouw, maar dat duurt en blijft duren, is zo in die cultuur, maar het mag toch iets sneller wat mij betreft! Trouwens hoe komt het dat die vrouwen altijd ook op latere leeftijd zo weinig rimpels hebben, is dat de voeding of de genen? De beste drie Koreaanse series vond ik LIVE, LIFE en SQUID GAME.......
avatar van OlivierB

OlivierB

dinsdag 8 februari 2022
Miseuteo Shunshain seizoen 1 Deze serie heeft werkelijk alles. Prachtige costuums, decors, landschappen, soundtrack, maar bovenal zijn het stuk voor stuk fantastische acteurs. Wel een zeer lange serie dat velen zou kunnen afschrikken maar absoluut de moeite waard en kijkt zeker vlot weg. Veel beter dan die gehypte series als squid game, hellbound, etc. Deze is blijkbaar niet zo bekend onder de mensen maar verdiend absoluut meer waardering. Ik raad het iedereen ten zeerste aan. Krijgt van mij 5 sterren!