• 8.262.967 stemmen

Release datum: 9 september 2018

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot YOU

Als een mooie jonge vrouw Joe Goldberg boekwinkel binnenloopt, googelt hij de naam op haar creditcard, Guinevere Beck, en ontdekt dat zij de enige is met die naam in New York. Guinevere's sociale media vertelt hem alles wat hij wil weten, en een toevallige ontmoeting met hem zal haar leven veranderen. Wat begint als interesse mondt al snel uit in een obsessie. Als Guinevere niet voorzichtig is, zal dit eindigen in een gruwelijke situatie voor alle betrokkenen.

Social Media

Seizoenen

Komt er een YOU seizoen 4?

Alle Media

Meningen over YOU

avatar van Threeohthree

Threeohthree

vrijdag 11 januari 2019
YOU seizoen 1 Nou ook maar even wat positief geluid dan. De comment over geloofwaardigheid is hier natuurlijk totaal niet van toepassing, het gaat om de abstracte uitwerking en onderliggende betekenis. Het gaat om waar iemand toe in staat is om de liefde te bewaken. YOU is als poëzie: Abstract, gevoelig, maar vooral ook mysterieus en onverklaarbaar.

YOU is de eerste serie die ik twee keer achter elkaar gekeken heb; YOU is intrigerend, zit vol zwoele spanning, heeft een hoog tempo, vlotte uitwerking, is goed gestileerd, functioneel schrijfwerk en mysterieuze karakters. Veel karakters zijn inderdaad zo plat als een dubbeltje, maar dat is ook de bedoeling, de intrige van het verhaal staat immers centraal.

Is YOU een serie met veel karakterontwikkeling en memorabele personages? Nee. Maar is YOU een serie die met haar beklemmende spanning en unieke combinatie van thriller en romantiek in een moordend tempo je al strelend bij je keel grijpt? Voor zij die het toelaten, absoluut.
avatar van Shaky

Shaky

donderdag 28 februari 2019
YOU seizoen 1 Aardige serie die helaas eindigt in mineur anders had er nog wel een halve ster extra ingezeten. De serie doet het echter prima qua sfeer en ook de acteerprestaties mogen er wezen. Joe is een uitstekende seriemoordenaar; koel, kalm en berekenend die tevens meer dan genoeg menselijke kanten aan zijn karakter heeft zitten.

Jammer vind ik dat je verder weinig binding met de personages krijgt. Beck is een vreselijk mens en al haar vrienden / bij-personages zijn karikaturen en/of extreem oppervlakkig.

Overall een leuke serie, wellicht gericht op een wat jonger publiek, en seizoen 2 kan best aardig worden dat baseer ik op het algehele gevoel over seizoen 1; niet op de werkelijk belachelijk slechte 'GTST-niveau cliffhanger' op het eind van aflevering 10.

avatar van theo79

theo79

donderdag 27 december 2018
YOU seizoen 1 Hier net de eerste aflevering van gekeken. Even wennen maar t eind van de eerste episode was wel leuk. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Hoop wel dat het nog wat beter gaat worden.
avatar van theo79

theo79

donderdag 27 december 2018
YOU seizoen 1 Inmiddels er vier gezien. Het is steeds net aan voldoende om verder te kijken maar ik ben er niet heel erg ondersteboven van. Ik zal het seizoen vast afkijken maar ik verwacht dat het aan het eind van de rit net aan een voldoende zal gaan worden.