• 8.985.200 stemmen

Under the Dome (2013-2015)

Drama / Sciencefiction | 3 seizoenen

Status: Geannuleerd

Genre: Drama / Sciencefiction

Ontwikkeld door: Brian K. Vaughan

Met onder meer: Mike Vogel, Rachelle Lefevre en Alexander Koch

Release datum: maandag 24 juni 2013

Eerst uitgezonden op: CBS (Verenigde Staten)

Plot Under the Dome

'Under The Dome', gebaseerd op de gelijknamige roman van Stephen King uit 2009, vertelt het verhaal van een klein dorp dat plots afgesneden wordt van de buitenwereld door een mysterieuze, ondoordringbare koepel die het gehucht omringt. Een kleine groep mensen probeert de orde en rust in stand te houden, terwijl anderen naarstig de waarheid achter de geheimzinnige koepel willen achterhalen en ontsnappen.

Dale "Barbie" Barbara

Meningen over Under the Dome

avatar van WB

WB

zondag 15 november 2015
Under the Dome seizoen 1 Prima serie. Niet meer, niet minder. Heb het boek niet gelezen, dus kan niet oordelen of het goed verfilmd is. Leuke personages (helaas niet echt hoogstaand acteerwerk), mysterieus verhaal, maar weinig spannends aan. Jammer.

HALVE TAMME.

zondag 15 november 2015
Under the Dome seizoen 1 ''Doorsnee serie zonder al teveel spanning.'' De acteurs/actrices zijn prima gecast en het acteerwerk wat afgeleverd wordt is absoluut niet vervelend om naar te kijken. Verder beschikt Under the Dome - Seizoen 1 over een aantal mysterieuze (geschreven) afleveringen gekoppeld aan special-effects die niet overal even sterk uit de verf komen. 3 sterren van mijn kant.
avatar van W B

W B

maandag 9 januari 2017
Under the Dome seizoen 3 Zeer teleurstellend derde seizoen. Doet een afbreuk aan de eerste twee seizoenen die prima waren. Geen hoogvliegers, maar vermakelijk. Dit derde seizoen brengt weinig nieuws. Hetgeen dat nieuw is, komt zwaar teleurstellend uit de verf...