Mijn Series +

Under the Dome - Seizoen 2 (2014)

Drama / Sciencefiction

ontwikkeld door Brian K. Vaughan
met Mike Vogel, Rachelle Lefevre en Alexander Koch

'Under The Dome', gebaseerd op de gelijknamige roman van Stephen King uit 2009, vertelt het verhaal van een klein dorp dat plots afgesneden wordt van de buitenwereld door een mysterieuze, ondoordringbare koepel die het gehucht omringt. Een kleine groep mensen probeert de orde en rust in stand te houden, terwijl anderen naarstig de waarheid achter de geheimzinnige koepel willen achterhalen en ontsnappen.

1. Heads Will Roll
  12. Turn
  13. Go Now
avatar van W B
W B
Het is allemaal spannender dan het eerste seizoen, iets mysterieuzer ook, maar nog steeds geen hoogvlieger. Prima om te kijken in deze zomerperiode. Acteerwerk lijkt wat verbeterd t.o.v. het eerste seizoen.

avatar van MinoltaMan
Het glijdt allemaal wat af tot GTST niveau.....

Voorlopig kijk ik niet meer, dus ook geen stem.

avatar van Phantasm
Ik vind het gewoon een leuke serie, dit seizoen sluit perfect aan op seizoen 1.