Mijn Series +

Under the Dome - Seizoen 3 (2015)

Drama / Sciencefiction

ontwikkeld door Brian K. Vaughan
met Mike Vogel, Rachelle Lefevre en Alexander Koch

'Under The Dome', gebaseerd op de gelijknamige roman van Stephen King uit 2009, vertelt het verhaal van een klein dorp dat plots afgesneden wordt van de buitenwereld door een mysterieuze, ondoordringbare koepel die het gehucht omringt. Een kleine groep mensen probeert de orde en rust in stand te houden, terwijl anderen naarstig de waarheid achter de geheimzinnige koepel willen achterhalen en ontsnappen.

1. Move On
  11. Love is a Battlefield
  12. Incandescence
  13. The Enemy Within
avatar van frolunda
Ben hier na de eerste aflevering afgehaakt,na twee aardige seizoenen werd het meer een herhaling van zetten.En als je niet meer benieuwd bent naar de afloop kun je er beter mee stoppen.

avatar van W B
W B
Zeer teleurstellend derde seizoen. Doet een afbreuk aan de eerste twee seizoenen die prima waren. Geen hoogvliegers, maar vermakelijk. Dit derde seizoen brengt weinig nieuws. Hetgeen dat nieuw is, komt zwaar teleurstellend uit de verf...

avatar van Phantasm
Dit seizoen vond ik wat minder dan de eerste 2, maar goed, verder vind ik dit toch wel een leuke serie.