• 8.985.334 stemmen

Oorsprong: India

Datum van release: vrijdag 24 augustus 2018

• Netflix Bekijk miniserie via Netflix

Plot Ghoul

Nadat Nida Rahim de acties van haar vader tegen de regering heeft blootgelegd, wordt ze aangesteld als nieuwe verhoorder in de afgelegen Meghdoot31-gevangenis. Een nieuwe militaire gevangene vertoont angstaanjagend gedrag, waardoor de zoektocht naar de waarheid voor een jonge verhoorder verandert in een strijd om te overleven.

1. 1. Out of the Smokeless Fire

24 augustus 2018 (45 minuten)

2. 2. The Nightmares Will Begin

24 augustus 2018 (44 minuten)

Nida krijgt last van flashbacks. Als sekteleider Ali Saeed wordt binnengebracht voor verhoor, wantrouwt ze zijn motieven door zijn verontrustende antwoorden.

3. 3. Reveal Their Guilt, Eat Their Flesh

24 augustus 2018 (50 minuten)

Nida ontdekt dat Saeed bezeten is door een demon. Als ze dit aan haar medeverhoorders vertelt, hoort ze de vreselijke waarheid over wat zijn aanwezigheid betekent.

Captain Lamba

Nida Rahim

Shahnawaz Rahim

Sunil Dacunha

avatar van 606

606

Ik vind dit een mooie korte serie, aangezien het einde hoop ik op snel een vervolg.