ad

Datum van release: vrijdag 24 augustus 2018

• Netflix Bekijk seizoen 1 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Ghoul

Afleveringen Seizoen 1 (2018)

1. 1. Out of the Smokeless Fire

Nadat Nida Rahim de acties van haar vader tegen de regering heeft blootgelegd, wordt ze aangesteld als nieuwe verhoorder in de afgelegen Meghdoot31-gevangenis.

2. 2. The Nightmares Will Begin

Nida krijgt last van flashbacks. Als sekteleider Ali Saeed wordt binnengebracht voor verhoor, wantrouwt ze zijn motieven door zijn verontrustende antwoorden.

3. 3. Reveal Their Guilt, Eat Their Flesh

Nida ontdekt dat Saeed bezeten is door een demon. Als ze dit aan haar medeverhoorders vertelt, hoort ze de vreselijke waarheid over wat zijn aanwezigheid betekent.

avatar van 606

Ik vind dit een mooie korte serie, aangezien het einde hoop ik op snel een vervolg.