ad

Release datum: 26 augustus 2018

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Over Bodyguard

Deze politieke thriller richt zich op een heldhaftige oorlogsveteraan die wordt aangewezen om de minister van Binnenlandse Zaken Julia Montague te beschermen. De twee komen echter lijnrecht tegenover elkaar te staan wat betreft politieke overtuigingen. De bodyguard van Julia zou om deze reden zomaar eens haar grootste vijand kunnen worden.

Acteurs en Actrices

Meningen over Bodyguard

avatar van GoodOldJack

GoodOldJack

zondag 23 december 2018
Bodyguard seizoen 1 Hype niet helemaal waard, hoofdpersonage zit halfweg zijn cursus acteren voor beginners schat ik en iets te veel plotwendingen die niet al te geloofwaardig zijn maar in zijn geheel verre van slecht, eerste half uur (grofweg geschat) en laatste afl zijn uitermate sterk vind ik en vond de minister haar acteerwerk wel een stuk beter net als die van vele andere bijrollen, leuk om Londen op diverse manieren in beeld te zien komen ook, al bij al meer dan degelijk plezier waar je van kan genieten zolang je het allemaal niet té serieus neemt, imo. Sowieso wel bij de betere netflix originals.

Benni_mm

zondag 30 december 2018
Bodyguard seizoen 1 Hoofdpersonage zeker ook niet herkend als Rob Stark van GOT. Wat een verwaandheid , met je curcus acteren.
Zeer goede serie , zeer goed geacteerd!

donmarko22

maandag 29 oktober 2018
Bodyguard seizoen 1 Ik snap het cijfer op MM en IMDB niet helemaal.
Ik had er vol vertrouwen in toen ik aan deze serie begon, maar werd al snel teleurgesteld.
De acteerprestaties van de hoofdrol speler vond ik dramatisch slecht.
Het verhaal is rommelig en zit vol met onwaarschijnlijke plotwendingen.
Geen aanrader in mijn ogen.