ad

Release datum: 7 juli 2017

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Over Castlevania

Castlevania, gebaseerd op de gelijknamige video games, is een duistere middeleeuwse fantasyserie, die het laatst overgebleven lid van de verachte Belmont clan volgt. Deze anti-held probeert, met zijn zweep als wapen, te voorkomen dat heel Oost-Europa wordt uitgeroeid door het kwaad. Hij moet het op zien te nemen tegen de kwaadaardige Vlad Dracula Tepe.

Social Media

Carmilla (voice)

Godbrand (voice)

Varney (voice)

Hector (voice)

Vlad Tepes / Dracula (voice)

Zamfir (voice)

Meningen over Castlevania

avatar van brawljeff

brawljeff

woensdag 26 juli 2017
Castlevania seizoen 1 Wat mij betreft mag deze studio gaan werken aan meer franchises, zoals Game of Thrones en Batman. De tekenstijl kijkt erg prettig weg en het is allemaal veel volwassener dan de meeste andere animatie (incl. Anime) series. De potentie is er zeker.

Helaas zijn het maar vier afleveringen en is het verhaal daardoor flinterdun. Zonde, met een paar afleveringen meer was ik op een hoger cijfer uitgekomen.
avatar van horizons

horizons

zaterdag 15 mei 2021
Castlevania seizoen 4 En dit vierde seizoen van Castlevania is het meest gave! Mag van mij dan ook meteen het laatste seizoen zijn.

Aflevering negen is een genot van een eindgevecht. En aflevering tien voelt daarna meer als een epiloog om de hele serie af te ronden.

Tof. Meer van dit soort series graag.
avatar van legian

legian

zondag 9 juli 2017
Castlevania seizoen 1 Dit leek best wat te worden, maar weet het (nog) niet waar te maken. Bij de vierde aflevering kwam ik er eindelijk een beetje in en toen BAM geen afleveringen meer. Alles voelt ongelofelijk generiek en leeg aan, het mist een eigen gezicht en weet zich daardoor niet te onderscheiden.
Voor nu een 2*
avatar van legian

legian

maandag 10 juli 2017
Castlevania seizoen 1 Het punt is dat ik niet 4 afleveringen verwachte, maar een stuk of 10. Heb daar ook niet naar gekeken van tevoren. Mijn probleem ermee blijft echter wel staan, of het nu het eerste seizoen is of het eerste deel van het seizoen (wat ze van mij snel mogen afschaffen trouwens).