Mijn Series +

Castlevania - Seizoen 3 (2020)

Animatie / Avontuur

ontwikkeld door Adi Shankar
met de stemmen van Richard Armitage, James Callis en Graham McTavish

Castlevania, gebaseerd op de gelijknamige video games, is een duistere middeleeuwse fantasyserie, die het laatst overgebleven lid van de verachte Belmont clan volgt. Deze anti-held probeert, met zijn zweep als wapen, te voorkomen dat heel Oost-Europa wordt uitgeroeid door het kwaad. Hij moet het op zien te nemen tegen de kwaadaardige Vlad Dracula Tepe.

1. Bless Your Dead Little Hearts
  8. What the Night Brings
  9. The Harvest
  10. Abandon All Hope
avatar van legian
Zo deze komt eventjes uit de lucht vallen. Had niet gedacht dat ze een vervolg zouden maken eigenlijk. Seizoen 2 eindigde wel mooi afgerond.

Begonnen en toch wel weer leuk. Vind het relatief trage tempo toch wel aangenaam bij deze serie. Ontspanning, humor en af en toe wat fijne intriges en kills.

avatar van legian
Zonder Dracula zelf is het nogal een saaie bedoeling geworden. Geen van de nieuwe personages weet te boeien, uitgezonderd Saint Germain die wat broodnodige komedie introduceert. Het verhaal gaat alle kanten op, wat voornamelijk komt door de vele personages en locaties. Er wordt teveel opgezet en afgehandeld zonder verdere uitleg. Daardoor wordt het nergens interessant.
Het duurt te lang voordat er eindelijk wat actie komt en zelfs dat weet niet te interesseren.

avatar van horizons
Leukste seizoen.