• 8.298.464 stemmen

8 Simple Rules... for Dating My Teenage Daughter (2002-2005)

3 seizoenen

Met onder meer: Katey Sagal, Kaley Cuoco en John Ritter

Release datum: 17 september 2002

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot 8 Simple Rules... for Dating My Teenage Daughter

Een getrouwd stel met drie kinderen die leven in Detroit. Vader Paul Hennessy stopt met het schrijven van sportartikelen om een column bij te houden over het opvoeden van hun drie tieners, terwijl moeder Cate haar vroegere baan als verpleegkundige weer oppakt. Vader Paul wil zijn tienerkinderen Bridget, Kerry en Rory van het daten afhouden. Hij heeft acht simpele regels waaraan gegadigden moeten voldoen om afspraakjes met zijn kinderen te mogen maken.

Acteurs en Actrices

Meningen over 8 Simple Rules... for Dating My Teenage Daughter

avatar van renzoroy

renzoroy

woensdag 11 juli 2018
8 Simple Rules... for Dating My Teenage Daughter seizoen 2 Zo jammer dat John Ritter toen plotseling overleed en vervangen werd door die simpele ziel David Spade. Ik heb zo'n hekel aan die flauwe, trieste en vaak kinderachtige "humor" van hem.

Rules of Engagement was over het algemeen ook zo leuk, maar dan heb je hem weer en dan speelt die ook nog eens een soort van womanizer. Dat terwijl die er uit ziet als een of andere zwervende stoner (ja ik weet het, IRL heeft die o.a. gedate met Heather Locklear, ongelofelijk).

Iig is het bij 8 Simple Rules duidelijk dat John Ritter de kracht van de serie was en dat ze na zijn overlijden beter de serie hadden kunnen stoppen. Hier en daar af en toe nog een glimlachje, maar that's it.
avatar van renzoroy

renzoroy

zaterdag 29 december 2018
8 Simple Rules... for Dating My Teenage Daughter seizoen 3 Dit was zo'n leuke serie toen John Ritter er nog in zat. Helaas overleed hij tijdens de opnames van seizoen 2 en hebben ze hem proberen te vervangen met o.a. de vreselijke, irritante David Spade..... Logisch dat de kijkcijfers enorm gedaald zijn en daarna werd het terecht gecancelled. Seizoen 3 is zo vreselijk flauw en slecht. Het is alsof je Batman vervangt met het gekke slappe neefje van Robin.. Zonde.

(had het bij seizoen 2 al gezegd, maar in seizoen 3 is de focus nog meer op hem gelegd, dus moest het ff kwijt) :p