Mijn Series +

8 Simple Rules... for Dating My Teenage Daughter - Seizoen 3 (2004-2005)

Alternatieve titel: 8 Simple Rules

Komedie / Drama

ontwikkeld door Tracy Gamble
met Katey Sagal, Kaley Cuoco en Amy Davidson

Een getrouwd stel met drie kinderen die leven in Detroit. Vader Paul Hennessy stopt met het schrijven van sportartikelen om een column bij te houden over het opvoeden van hun drie tieners, terwijl moeder Cate haar vroegere baan als verpleegkundige weer oppakt. Vader Paul wil zijn tienerkinderen Bridget, Kerry en Rory van het daten afhouden. Hij heeft acht simpele regels waaraan gegadigden moeten voldoen om afspraakjes met zijn kinderen te mogen maken.

1. First Day of School
  22. The Teachers Lounge
  23. The Sleepover
  24. Ditch Day
avatar van renzoroy
Dit was zo'n leuke serie toen John Ritter er nog in zat. Helaas overleed hij tijdens de opnames van seizoen 2 en hebben ze hem proberen te vervangen met o.a. de vreselijke, irritante David Spade..... Logisch dat de kijkcijfers enorm gedaald zijn en daarna werd het terecht gecancelled. Seizoen 3 is zo vreselijk flauw en slecht. Het is alsof je Batman vervangt met het gekke slappe neefje van Robin.. Zonde.

(had het bij seizoen 2 al gezegd, maar in seizoen 3 is de focus nog meer op hem gelegd, dus moest het ff kwijt)