• 8.985.334 stemmen

Family Matters (1989-1998)

Genre: Komedie / Familie

Ontwikkeld door: William Bickley, Michael Warren, Robert L. Boyett en Thomas L. Miller

Met onder meer: Reginald VelJohnson, Darius McCrary en Jaleel White

Release datum: vrijdag 22 september 1989

Eerst uitgezonden op: ABC (Verenigde Staten)

Plot Family Matters

De serie draait om het gezin Winslow uit Chicago en hun buurjongen Steven 'Steve' Q. Urkel, doorgaans kortweg 'Urkel' genoemd. Vader Carl is een politieagent die voortdurend het slachtoffer wordt van de goedbedoelde acties van Urkel, die zelden goed aflopen. Hoewel zijn buurjongen hem keer op keer op de kast weet te jagen, komt deze steeds weer aankloppen bij de Winslows. Urkel is namelijk boven alles een vriendelijke jongen die op zoek is naar sociale contacten, maar deze door zijn reputatie en gedrag als regelrechte 'nerd' moeilijk vindt. Bovendien is Urkel stapelverliefd op dochter Laura Winslow, die niet moet denken aan romantische betrekkingen met hem, hoewel ze bij tijd en wijle ontroerd raakt door zijn oprechtheid.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Komt er een Family Matters seizoen 10?

Meningen over Family Matters

avatar van GoodOldJack

GoodOldJack

zaterdag 25 augustus 2018
Family Matters seizoen 2 Al veel gezien in men leven, maar zo'n lage score voor deze prima serie (zeker in de tijdsgeest) van toen, met de tot op heden le-gen-da-risch-e Steve Urkel slaat toch wel alles. 4* en dan overdrijf ik niet uit jeugdsentiment zou het zo maar hoger kunnen geweest zijn.

stinissen

woensdag 15 juni 2016
Family Matters seizoen 1 Vreselijke serie na 1 seizoen ermee gestopt.