Mijn Series +

Family Matters - Seizoen 6 (1994-1995)

Komedie / Familie

ontwikkeld door William Bickley, Robert L. Boyett, Thomas L. Miller en Michael Warren
met Reginald VelJohnson, Darius McCrary en Jaleel White

De serie draait om het gezin Winslow uit Chicago en hun buurjongen Steven 'Steve' Q. Urkel, doorgaans kortweg 'Urkel' genoemd. Vader Carl is een politieagent die voortdurend het slachtoffer wordt van de goedbedoelde acties van Urkel, die zelden goed aflopen. Hoewel zijn buurjongen hem keer op keer op de kast weet te jagen, komt deze steeds weer aankloppen bij de Winslows. Urkel is namelijk boven alles een vriendelijke jongen die op zoek is naar sociale contacten, maar deze door zijn reputatie en gedrag als regelrechte 'nerd' moeilijk vindt. Bovendien is Urkel stapelverliefd op dochter Laura Winslow, die niet moet denken aan romantische betrekkingen met hem, hoewel ze bij tijd en wijle ontroerd raakt door zijn oprechtheid.

1. To Be or Not to Be: Part 1
  20. Cheers Looking at You, Kid
  21. What's Up Doc?
  22. We're Going to Disney World: Part 1
  23. We're Going to Disney World: Part 2
  24. They Shoot Urkels, Don't They?
  25. Home Sweet Home

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.