Mijn Series +

Tomtesterom - Seizoen 1 (2008)

Belgiƫ
Documentaire / Reality

ontwikkeld door Tim van Aelst en Tom Waes
met Tom Waes, Pascal Braeckman en Nico Surings

Tom Waes onderzoekt samen met zijn cameraman Nico Surings en zijn geluidsman Pascal Braeckman of bestaande handleidingen, oftewel de zogenaamde 'How to...-boekjes', in de praktijk wel gebruiksvriendelijk zijn en de gebruiker niet bedriegen. Het trio wil niet enkel de boekjes testen, maar hun bedoeling is vooral om te slagen in hun missie, al dan niet volgens het boekje. Aan het eind van iedere aflevering daagt Waes de kijker uit om nog straffer uit de hoek te komen dan hijzelf in het programma. Wie het opmerkelijkste filmpje instuurt, wint een prijs.

1. Hoe Word Je Paparazzo?
  2. Hoe Word Je Bokser?
  3. Hoe Word Je Spion?
  4. Hoe Zwem Je het Kanaal Over?
  5. Hoe Geraak Je in het Guinness Book?
  6. Hoe Overleef Je in een Bos?
  7. Hoe Vlieg Je met een Zelfgemaakt Vliegtuig?
  8. Hoe Vind Je Goud Dichtbij Huis?
avatar van arevee
Tom Waes is een held, daar komt het grotendeels op neer. Zeg tegen iets dat hij het niet kan en hij zal zo snel mogelijk het tegendeel bewijzen.