ad
  • 8.080.844 stemmen

Klem - Seizoen 2 (2018)

Show titel: Klem

IMDb beoordeling: 7,8 (998)

Seizoenen: 3 seizoenen

Afleveringen: 10

Datum van release: donderdag 13 september 2018

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Klem

Afleveringen Seizoen 2 (2018)

1. 1. Woede en Agressie

Er kleeft bloed aan de handen van Hugo Warmond, directeur MKB van de Belastingdienst. Hij is meer verstrengeld met ex-topcrimineel Marius Milner dan hij ooit voor mogelijk had gehouden. Beiden proberen het verleden te begraven. Maar al snel krijgen ze te maken met de FIOD, malafide accountants, ontsporende gezinsbeslommeringen en last but not least, de wraakzuchtige lange arm van de Amsterdamse onderwereld.

2. 2. Waar is Wally?

Marius wordt voor een onmogelijke keuze gesteld door crimineel Ron. Kitty twijfelt of ze faillissementsfraude moet plegen. Hugo is bang dat zijn dochter Laura een fatale fout maakt door met haar vriend Wout te gaan samenwonen.

3. 3. Gewoon een Jongen

Hugo is geschokt door wat er met Wout is gebeurd. Marius probeert zijn sporen uit te wissen. Kitty raakt steeds verder verstrikt in haar fraude.

4. 4. Ze Zijn Zo Knap Tegenwoordig

Hugo weigert mee te werken aan Marius' alibi. Wouts toestand is kritiek. Laura probeert er met de politie achter te komen wie de man in het filmpje is. Kitty voelt zich verschrikkelijk schuldig.

5. 5. Een Uitgestoken Hand

Marius probeert van Ron af te komen, met alle gevaren van dien. Kitty krijgt last met de curator van haar restaurant. Hugo beseft dat Marius' actie tegen Wout zijn hele leven kapot kan maken.

6. 6. Een Heel Kort Lontje

Hugo staat voor de keuze of hij het alibi van Marius bij de politie moet bevestigen of niet. Marius is op zoek naar Kitty. Wout zint op wraak.

7. 7. Geruchten

Marius is bang dat hij nooit meer uit de gevangenis komt. Kitty probeert zich de FIOD van het lijf te houden. Laura vertrouwt haar eigen vader niet meer.

8. 8. Hawala

Hugo wordt door zijn eigen dochter beschuldigd dat hij de opdrachtgever is van de aanslag op Wout. Marius beseft dat Ron hem nooit meer met rust zal laten. Kitty moet een flinke som geld witwassen.

9. 9. Een Kakbuurt in Zuid

Nu Wally gevonden is, wordt de situatie voor Hugo en Marius penibel. Ook Hugo's vriendin Sophie begint aan hem te twijfelen. De politie start een onderzoek. Wout legt zich er niet bij neer.

10. 10. Naar Hartenlust

Marius wil Ron vermoorden, anders is alles verloren. Hugo probeert hem te helpen, maar komt klem te zitten. Hugo moet het vertrouwen van zowel zijn dochter als Sophie terugwinnen.

avatar van Donkerwoud

Donkerwoud

Ja, dat met die locker was inderdaad erg suf. Jammer dat ze er niet een slimmere plotwending uitgehaald hebben dan dat Marius het pistool gewoon weer weghaalt en er is verder niks meer aan de hand.

• 2071 berichten

Het is te hopen dat ze s3 beter in elkaar gaan zetten.

• 2071 berichten

Ze zouden wat kunnen doen met het feit dat Hugo nu onderzocht wordt en dat hij mede door al die 'vrije tijd' (eindelijk) gaat beseffen dat hij iemand vermoord heeft, een soort mentale terugslag. Zo'n brave belastingman kan het daar toch niet makkelijk mee hebben? Misschien dat hij zich dan, als tijdelijke full-time alleenstaande huisvader, troost kan zoeken bij Kitty bv., wat uiteraard weer de nodige problemen oplevert met Marius, die ondertussen een of ander 'probleempje' in Italië oplost met een 'klappie'...

Aya Dahmani (Dunya Khayame) mag van zich van mij dan nog wel even vastbijten in de verdachte zaak van Ron, die wel heel erg toevallig in het ex-restaurant van de vrouw van Milner doorzeeft is met kogels. En met Laura en Wout is er vast ook nog wel wat te verzinnen.

avatar van Donkerwoud

Donkerwoud

Oefff, wat zou het bevredigend zijn als Wout gruwelijk doodgaat.

• 2071 berichten

Misschien kan hij zich bedenken en Laura gaan stalken. En dan loopt het uit de hand met een zwaar overspannen Hugo...

avatar van Decec

Decec

Top spannend serie...

Ben benieuwd voor vervolg seizoen 3

avatar van 606

Wordt spannend joh seizoen 3

avatar van Dogie_Hogan

Dogie_Hogan

Jammer dat beide seizoenen niet op Blu-ray verkrijgbaar zijn...

avatar van Kronos

Kronos

Op 24 september start seizoen 3 op NPO 1.

Kronos schreef:

Op 24 september start seizoen 3 op NPO 1.

Om 21:40u om precies te zijn (al heb ik volgens mij op tv 21:35u gezien). Helaas wat later dan voorheen, eens kijken of dit in onze tv-avond ingepast zal kunnen worden. Op zich wel een beetje nieuwsgierig.

(s3 op TvM zojuist ingestuurd btw)

avatar van Joy4ever

Joy4ever

Ook het tweede seizoen was weer een hele fijne. Heerlijke rol van Marius. "Hé Huug!" . Het enige wat ik niet zo heel erg geslaagd vond was die Ron. Maar verder weer van genoten. Op naar het derde seizoen.