Mijn Series +

Person of Interest - Seizoen 1 (2011-2012)

Alternatieve titel: P.O.I.

Actie / Misdaad

ontwikkeld door Jonathan Nolan
met Jim Caviezel, Michael Emerson en Taraji P. Henson

Oud CIA-agent John Reese gaat een samenwerking aan met een mysterieuze miljardair, Harold Finch, om op hun eigen werkwijze gewelddadige misdaden te verkomen. Ze doen dit met behulp van 'The Machine', die hun de identiteiten van de betrokkenen aanlevert. Ook worden ze bijgestaan door detectives Carter en Fusco.

1. Pilot
  21. Many Happy Returns
  22. No Good Deed
  23. Firewall
FRIPI
Alleen seizoen 5 nog en dan is het afgelopen. CBS haalt de stekker eruit.

avatar van joolstein
Goed bericht van Fripi! Seizoen 2 draait momenteel op de tv bij een commerciële en man, man. Beeldvulling voor als je met één oog naar de tv kijk. Nergens is de serie uitdagend of spannend!

joolstein schreef:

D'r is nog niks officieels, hoor. Maar het vermoeden is groot omdat men het nieuwe seizoen heeft uitgesteld tot de zomer en er enkel maar dertien afleveringen zullen zijn.

jakkepoes
Topserie vond ik het. Goede cast en verhalen.