Mijn Series +

Person of Interest - Seizoen 5 (2016)

Alternatieve titel: P.O.I.

Actie / Misdaad

ontwikkeld door Jonathan Nolan
met Jim Caviezel, Michael Emerson en Kevin Chapman

Oud CIA-agent John Reese gaat een samenwerking aan met een mysterieuze miljardair, Harold Finch, om op hun eigen werkwijze gewelddadige misdaden te verkomen. Ze doen dit met behulp van 'The Machine', die hun de identiteiten van de betrokkenen aanlevert. Ook worden ze bijgestaan door detectives Carter en Fusco.

1. B.S.O.D.
  11. Synecdoche
  12. .exe
  13. Return 0
avatar van Miszmi
Ondanks dat het seizoen helemaal niet lang duurt, is het behoorlijk langdradig allemaal. Hoewel het begin en het einde van het seizoen prima zijn, hadden de afleveringen in het midden kunnen winnen aan diepgang. Ook zie ik nog maar weinig terug van het daadwerkelijke verhaal waar de serie ooit mee is begonnen, het helpen van mensen. Af en toe zit er een aflevering tussen welke daarin wel slagen, bijvoorbeeld aflevering 11 waar ik mij prima mee heb vermaakt. Al met al een krappe voldoende, ik had er meer van verwacht (gehoopt) voor het laatste seizoen.