Mijn Series +

Verenigd Koninkrijk
Miniserie, 200 minuten

ontwikkeld door Lucy Bedford en Douglas Rae
met Andrew Buchan, Rose Leslie en Jack Huston

De Grote Brand dreigt Londen te verscheuren. Deze serie gaat in detail over de hartverscheurende verhalen van de inwoners in Londen en hoe zij deze roerende tijd moeten zien door te komen. Naast de brand spelen er natuurlijk ook gewoon nog de dagelijkse beslommeringen.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
Het kan dan wel allemaal historisch niet correct zijn maar ik heb me goed vermaakt met deze miniserie. Het hoge soap gehalte werkte bij mijn juist zeer goed en de serie kijkt lekker en makkelijk weg verder zag het er allemaal goed uit en de vele goede acteurs deden de rest , een dikke zeven dus 3.5*