Mijn Series +

Komedie / Drama
Miniserie, 110 minuten

ontwikkeld door Ralf Little
met Aidan Gillen, Eddie Marsan en Rupert Grint

Urban Myths behandelt een aantal legendarische verhalen die in de loop der jaren zo vaak verteld zijn dat het niet meer duidelijk is wat er nu eigenlijk echt van waar is. De serie toont wat er gebeurd had kunnen zijn als deze legendes volledig waarheidsgetrouw zouden zijn.

1. Bob Dylan: Knockin' on Dave's Door
  2. Samuel Beckett and Andre the Giant
  3. Hitler the Artist
  4. Cary Grant and Timothy Leary
  5. The Greatest. Of All Time.
avatar van Robbie.T.
Beruchte serie door de enorme controverse die eerder dit jaar ontstond over het feit dat Joseph Fiennes de rol van Michael Jackson had gekregen. De serie kwam deze controverse niet te boven; de bewuste aflevering werd nooit uitgezonden en de show moest zelfs na slechts vijf afleveringen gecanceld worden.