Mijn Series +

Channel Zero - Seizoen 3 (2018)

Alternatieve titels: Channel Zero: Castle Cove | Channel Zero: No-End House | Channel Zero: Butcher's Block | Channel Zero: The Dream Door

Drama / Horror

ontwikkeld door Nick Antosca
met Rutger Hauer, Holland Roden en Olivia Luccardi

Channel Zero draait om een aantal onverklaarbare mysterieuze zaken waarbij een televisieprogramma, een spookhuis en een verlaten slachterij centraal staan. Castle Cove: Kinderpsycholoog Mike Painter kampt met obsessieve herinneringen aan een mysterieus kinderprogramma uit de jaren '80 en keert terug naar het kleine stadje waar hij is opgegroeid. Hij heeft vermoedens dat de tv-show die op hetzelfde moment werd uitgezonden een rol speelde in de mysterieuze verdwijning van zijn tweelingbroer en van een paar andere kinderen en gaat op onderzoek uit. No-End House: Als je vrienden je uitdagen een griezelig spookhuis in te gaan, laat je je niet kennen toch? Het vervallen en duistere horrorhuis dat Margot en haar vrienden betreden, blijkt alleen veel ergere dingen te bevatten dan een paar geesten... Butcher's Block: In de nieuwe woonplaats van Alice en haar verslaafde zus Zoe staat een verlaten slachterij. Wie zich 's avonds in het vervallen park rondom het fabrieksterrein begeeft, is zijn leven niet meer zeker.

1. Insidious Onset
  2. Father Time
  3. All You Ghost Mice
  4. Alice in Slaughterland
  5. The Red Door
  6. Sacrifice Zone
avatar van Robbie.T.
Seizoen 1 een 5,5(je), seizoen 2 een 6(je) en nu seizoen 3 een hele magere 6,5. Het wordt met het seizoen ietsje beter, maar het houdt niet over. Deze keer zit het aardig snor qua horror en acteurs, maar is het verhaal nodeloos wazig en ingewikkeld dat het me na een aantal afleveringen al niet heel veel meer uitmaakte hoe het de zusjes zou gaan verlopen. Gelukkig zitten er genoeg leuke momenten in het seizoen om toch nog wel de aandacht erbij te kunnen houden en Rutger Hauer blijft charismatisch. Een hele magere 6,5.