Mijn Series +

Monty Python's Flying Circus - Seizoen 3 (1972-1973)

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Graham Chapman, Terry Gilliam, Eric Idle, Terry Jones en Michael Palin
met Eric Idle, Terry Jones en Michael Palin

Monty Python is een experimentele en onconventionele sketch show waarbij korte fragmenten vaak aan elkaar gebreid worden door zeer korte animaties. De clou ontbreekt geregeld tijdens de sketches en een verhaal is er niet. Terugkerende karakters zijn onder andere de Gumbys, een omroeper, een ridder die mensen met een rubberen kip slaat, een naakte organist, de Pepperpots en Biggles.

1. Whicker's World
  11. Dennis Moore
  12. A Book at Bedtime
  13. Grandstand
avatar van Robbie.T.
Iets minder dan seizoen 1 en 2 in mijn optiek. Het niveau is nog steeds hoog, maar er zitten iets minder sketches van de buitencategorie in, in vergelijking met de eerste twee seizoenen. Van de andere kant heeft dit seizoen wel één van mijn favoriete sketches of all-time: the argument sketch