Mijn Series +

Doc Martin - Seizoen 1 (2004)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Komedie

ontwikkeld door Dominic Minghella
met Martin Clunes, Caroline Catz en Ian McNeice

De serie draait om het leven van dokter Martin Ellingham, en de bewoners van het havenstadje Portwenn. Martin is een briljante en succesvolle chirurg die altijd met veel liefde aan de top van de medische wereld heeft gestaan. Zijn plotselinge angst voor bloed zorgt er echter voor dat hij geen operaties meer mag uitvoeren. Hij besluit naar een klein kustplaatsje te verhuizen om daar als huisarts aan de slag te gaan. Bij aankomst blijkt de huisartsenpraktijk één grote onprofessionele bende te zijn. Martin zal het beste van zijn nieuwe leven moeten zien te maken.

1. Going Bodmin
  2. Gentlemen Prefer
  3. Sh*t Happens
  4. The Portwenn Effect
  5. Of All the Harbours in All the Towns
  6. Haemophobia
avatar van Robbie.T.
De originele Britse serie waar Dokter Tinus op gebaseerd is.