Mijn Series +

iCarly - Seizoen 6 (2012)

Komedie / Familie

ontwikkeld door Dan Schneider
met Miranda Cosgrove, Jennette McCurdy en Nathan Kress

iCarly gaat over de tiener Carly die haar eigen internetshow maakt, samen met haar drie vrienden Freddy, Sam en Gibby. De show wordt uitgezonden vanuit een zelfgebouwde studio in het appartement waar zij samen met haar 29-jarige broer en voogd Spencer woont. Ook al maakt Carly een populaire internetshow, ze is niet op zoek naar bekendheid en roem. Graag wil zij een voorbeeld zijn voor kinderen en tieners. De show groeit uit tot een prominente internetshow, gevuld met grappige sketches, opmerkelijke recepten, talenten, creatieve probleem-oplossingen en te gekke dansen.

1. iApril Fools
  2. iGo One Direction
  3. iOpen a Restaurant
  4. iHalfoween
  5. iPear Store
  6. iBattle Chip

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.