• 8.985.823 stemmen

The Son - Seizoen 1 (2017)

Show titel: The Son

Ontwikkeld door: Philippe Meyer

Met: Elizabeth Frances, Pierce Brosnan en Paola Nuñez

Datum van release: zaterdag 8 april 2017

Eerst uitgezonden op: AMC (Verenigde Staten)

Plot The Son

The Son speelt zich in twee gelijktijdige perioden af. Het eerste verhaal gaat over de jonge Eli McCullough, nadat hij is ontvoerd en geïndoctrineerd in een stam van Comanche in 1849. Het tweede verhaal speelt zich 60 jaar later af, als Eli gegroeid is, hij strijd met zijn familie om het vee imperium te handhaven tijdens de turbulente Bandit Wars van Zuid-Texas.

Afleveringen Seizoen 1 (2017)

1. 1. First Son of Texas

8 april 2017 (45 minuten)

Eli McCullough moet een Comanche aanval in 1849 zien te overleven en zijn familie door moeilijke tijden in 1915 heen loodsen.

2. 2. The Plum Tree

8 april 2017 (45 minuten)

In 1849 moet de jonge Eli leren hoe hij tussen de Comanches kan leven. In 1915 krijgen Eli en Pete ruzie over hoe ze moeten reageren op een aanval op hun huis.

3. 3. Second Empire

15 april 2017 (45 minuten)

De jonge Eli traint als een krijger, maar maakt veel vijanden in 1849. In 1915 hebben Eli en Phineas het moeilijk bij het helpen van de familie in Austin terwijl Pete zijn demonen onder ogen moet komen.

4. 4. Death Song

22 april 2017 (45 minuten)

De jonge Eli moet een overlevingstest zijn te doorstaan. De McCulloughs voeren een gevaarlijk plan uit om hun vijanden mee uit de tent te lokken.

5. 5. No Prisoners

29 april 2017 (45 minuten)

In 1849 dwingt een vijand de jonge Eli zijn loyaliteiten te herzien. In 1915 komen elementen uit het verleden van de McCulloughs terug in hun leven met dodelijke gevolgen.

6. 6. The Buffalo Hunter

6 mei 2017 (45 minuten)

De jonge Eli maakt een keuze in 1849 die gevaarlijke consequenties met zich mee brengt. In 1915 moeten de McCulloughs met een tragedie zien om te gaan terwijl Jeannie haar familie probeert te redden.

7. 7. Marriage Bond

13 mei 2017 (45 minuten)

In 1915 moeten Pete en Sally een beslissing maken die de familie voorgoed zal veranderen. In 1849 moet een jonge Eli zich bezig houden met het recht.

8. 8. Honey Hunt

20 mei 2017 (45 minuten)

Prairie Flower kan in 1849 niet kiezen tussen de liefde en haar taak. In 1915 groeit Pete steeds dichter naar Maria toe terwijl Eli een gevaarlijk geheim heeft waar hij Phineas bij betrekt.

9. 9. The Prophecy

27 mei 2017 (45 minuten)

De jonge Eli moet een onverwachte bondgenoot inzetten om te overleven. Het verleden van Eli loods hem door een lastige keuze die hem recht tegenover Phineas plaatst.

10. 10. Scalps

3 juni 2017 (45 minuten)

De stam moet zien om te gaan met een onverwachte terugekeer. Het toekomstplan van Eli dwingt Pete een levensgevaarlijke keuze te maken.

avatar van 606

606

Oh vet

Eerste drie afleveringen gezien en ik moet zeggen als ze het niveau weten vast te houden dan zit het snor. Ook een heerlijke onderkoelde rol van Pierce Brosnan die duidelijk op zijn plek zit.

avatar van Alathir

Alathir

• 2067 berichten

Zeker niet slecht, kijkt vrij vlot weg. Misschien een beetje voor de liefhebbers maar ik heb me wel goed vermaakt. Nooit het gevoel gehad dat ik mijn tijd aan het verspillen was. Ruime 3.5*.

30 euro bij Bol, op dvd...

avatar van Dogie Hogan

Dogie Hogan

ZAP! schreef:

30 euro bij Bol, op dvd...

Beide seizoenen portovrij via Amazon op Blu-ray voor € 29,33. Nadeel: alleen Duitse subs.