Mijn Series +

Drama / Misdaad
Miniserie, 366 minuten

ontwikkeld door Jack Thorne
met Billy Howle, Callum Turner en Charlotte Spencer

In het plattelandsdorpje Overton viert een groepje jongeren een feestje. De volgende ochtend wordt één van hen dood aangetroffen onder een tractor. Men is in shock en zijn vrienden besluiten de zaak te onderzoeken. Ze komen erachter dat niet alles is wat het lijkt in het ogenschijnlijke stille Overton.

1. Aflevering 1
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
avatar van AniSter
Op zich een goed verhaal, tot ong. aflevering 6. Alles wat daarna kwam deed voor mij afbreuk aan het geheel. Dat er hier en daar zijdelings veel geneuzeld wordt is logisch. hoe krijg je anders 6 uur vol. Die verschijningen hielpen niet echt wat de geloofwaardigheid betrof. Jammer van de vele open eindjes.
Voor mij scoort dit net gemiddeld.