• 8.985.990 stemmen

The Mick - Seizoen 1 (2017)

Show titel: The Mick

Ontwikkeld door: Dave Chernin en John Chernin

Met: Kaitlin Olson, Carla Jimenez en Sofia Black-D'Elia

Eerst uitgezonden op: FOX (Verenigde Staten)

Plot The Mick

Mackenzie, een oplichtster met nul verantwoordelijkheidsgevoel, verhuist van Rhode Island naar Greenwich, Connecticut om daar de ouderlijke voogd te worden van haar nichtje en neefjes. Haar zeer rijke, vervreemde zus wordt samen met haar man verdacht van federale fraude, door samen het land uit te vluchten proberen zij arrestatie te voorkomen.

Afleveringen Seizoen 1 (2017)

1. 1. Pilot

1 januari 2017 (25 minuten)

Mackenzie, een oplichtster met nul verantwoordelijkheidsgevoel, verhuist van Rhode Island naar Greenwich, Connecticut om daar de waanzinnig verwende kinderen van haar zuster en zwager op te voeden, dit omdat de twee verdacht worden van federale fraude. Door samen het land uit te vluchten proberen zij arrestatie te voorkomen.

2. 2. The Grandparents

3 januari 2017 (25 minuten)

De Pemberton kinderen krijgen een aantal lessen in "harde liefde." Ondertussen worden Mickey en Jimmy met elkaar herenigt.

3. 3. The Buffer

10 januari 2017 (25 minuten)

Mickey geeft Sabrina de indruk dat ze zwanger is. Chip overweegt een vasectomie.

4. 4. The Balloon

15 januari 2017 (25 minuten)

Iedereen is Ben's zevende verjaardag vergeten, van elk familielid wordt verwacht dat zij hun egoïstische neigingen voor één dag even opzij zetten zodat Ben alsnog de verjaardag krijgt die hij verdient. Mackenzie komt erachter dat dit vele moeilijker is dan gedacht.

5. 5. The Fire

17 januari 2017 (25 minuten)

Mickey probeert te stoppen met roken. Ben ontmoet een nieuwe vriend.

6. 6. The Master

24 januari 2017 (25 minuten)

De kinderen strijden over wie er mag verblijven in de master bedroom. Mickey gaat achter een rijke zakenman aan.

7. 7. The Country Club

31 januari 2017 (25 minuten)

De Pembertons keren terug naar de country club, waar ze al heel lang lid van zijn, om de reputatie van hun familie te herstellen. Helaas komt Mickey al snel in de problemen.

8. 8. The Snitch

7 februari 2017 (25 minuten)

Chip raakt betrokken bij een schandaal, Sabrina sleept hem voor de School Honor Board. Zal hij zijn teamgenoten verklikken of zal hij de volledige verantwoordelijkheid op zich nemen?

9. 9. The Mess

14 februari 2017 (25 minuten)

Mickey's pogingen om de kinderen wat discipline bij te brengen worden totaal genegeerd. Ze besluit het over een andere boeg te gooien, en trekt de 'coole tante' kaart tevoorschijn.

10. 10. The Baggage

21 februari 2017 (25 minuten)

Mickey's ongewenste vrijers werken samen om haar nieuwe romance te dwarsbomen. Sabrina en Alba geven Ben les in verantwoordelijkheid.

11. 11. The New Girl

28 februari 2017 (25 minuten)

Mickey denkt dat Ben gediscrimineerd wordt op school en neemt het voor haar neefje op. Sabrina en Chip brengen wat tijd door met Alba.

12. 12. The Wolf

21 maart 2017 (25 minuten)

Mickey leert Chip een wolf te zijn in plaats van een schaap, dit omdat hij wordt opgelicht door een meisje die hij online heeft ontmoet. Sabrina is bang dat haar vriendje op Jimmy begint te lijken.

13. 13. The Bully

28 maart 2017 (25 minuten)

Sabrina wordt gepest op het internet, de rollen worden omgedraaid wanneer Mickey zich ermee bemoeit. Jimmy leert Chip en Ben om zelfvoorzienend te zijn, dit resulteert in een regelrechte ramp.

14. 14. The Heater

4 april 2017 (25 minuten)

Mickey en Alba gaan een avondje gokken. Nu Mickey afwezig is, strijden Jimmy, Sabrina en Chip om wie de baas in huis mag zijn.

15. 15. The Sleepover

11 april 2017 (25 minuten)

Mickey's slechte ouderschapsvaardigheden worden nog slechter wanneer een populaire jongen uit Chip's klas één nacht bij hun blijft overnachten. Mickey en Alba proberen Ben's angst voor monsters te temmen.

16. 16. The Implant

25 april 2017 (25 minuten)

Sabrina vertelt Mickey dat ze haar figuur, door middel van een implantaat, mooier wilt maken. Jimmy neemt Chip en Ben mee naar een honkbalwedstrijd.

17. 17. The Intruder

2 mei 2017 (25 minuten)

Het leven in het Pemberton huis wordt nog chaotischer als de kinderen een paar inbrekers vangen. Mickey probeert de kinderen te beschermen.

Daan258

Af en toe is op Comedy Central voorbij zien komen maar nooit echt gevolgd.

Sinds 2 dagen geleden de eerste 4 episode's gezien en ik moet zeggen dat het best een leuke sitcom is.

Hier en daar lekker kunnen lachen, flauwe humor en leuke personages. Vooral het kleine mannetje is geweldig

Daan258

Ondertussen bij episode 11. Erg leuke sitcom.

Het kijkt heerlijk weg.

Heerlijke sitcom.

In een vrij korte tijd alle afleveringen bekeken en geen moment verveeld.

Wat ik al eerder zei: leuke humor, leuke personages en een leuke cast.

Heel goed verrast door deze serie en ook zeker aan te raden.

Ik kijk zeker uit naar het 2e seizoen.

Voor dit 1e seizoen een dikke 3,5*

avatar van renzoroy_mm

Daan258 schreef:

Heerlijke sitcom.

In een vrij korte tijd alle afleveringen bekeken en geen moment verveeld.

Wat ik al eerder zei: leuke humor, leuke personages en een leuke cast.

Heel goed verrast door deze serie en ook zeker aan te raden.

Ik kijk zeker uit naar het 2e seizoen.

Voor dit 1e seizoen een dikke 3,5*

2e seizoen is tot nu toe net zo leuk als de 1e