Mijn Series +

Mrs Brown's Boys - Seizoen 1 (2011)

Verenigd Koninkrijk / Ierland

ontwikkeld door Brendan O'Carroll
met Brendan O'Carroll, Jennifer Gibney en Dermot O'Neill

Agnes Brown woont samen in huis met drie van haar zes kinderen die het ouderlijk nest nog hebben verlaten. Agnes is het grofgebekte, luide, zeer aanwezige stamhoofd van de familie. Ze bemoeit zich overal mee en ze houdt zich dan ook het liefst bezig met de privélevens van al haar kinderen.

1. The Mammy
  2. Mammy's Secret
  3. Mammy's Merchandise
  4. Mammy Rides Again
  5. Mammy of the Groom
  6. Mammy's Miracle
avatar van Robbie.T.
Werkelijk afgrijselijk slechte 'komedie' serie die zo ontzettend plat is en alleen maar vanuit goedkope, simpele inkoppertjes probeert te werken. Ondanks genadeloos afgemaakt te worden door de pers en de media, wist deze serie toch een behoorlijk grote fanbase te creëren en alsnog meerdere prijzen in de wacht te slepen. Deze serie is echter totaal niet aan mij besteed. In 2014 is er ook nog een rampzalig slechte film van dit wangedrocht gemaakt...
Zo, dit moest er even uit....