Mijn Series +

Go On - Seizoen 1 (2012-2013)

ontwikkeld door Scott Silveri
met Matthew Perry, Laura Benanti en John Cho

Nadat Ryan King wat tijd vrij heeft genomen van zijn baan als radiopresentator van sportprogramma's om te kunnen rouwen om zijn overleden vrouw, is hij er klaar voor om zijn gevoelens te onderdrukken en weer te gaan werken. Zijn baas ziet dit toch anders en vindt dat Ryan eerst in therapie moet. Hij gaat hier met tegenzin naar toe maar komt er al snel achter dat hij hier misschien toch meer leert dan hij wil toegeven.

1. Pilot
  2. He Got Game, She Got Cats
  3. There's No 'Ryan' in Team
  4. Bench-Clearing Brawl
  5. Do You Believe In Ghosts... Yes!
  6. Big League Chew
  7. Any Given Birthday
  8. Videogame, Set, Match
  9. Dinner Takes All
  10. Back, Back, Back... It's Gone!
  11. The World Ain't Over Till It's Over
  19. Go For the Gold Watch
  20. Matchup Problems
  21. Fast Breakup
  22. Urn-ed Run
Ik heb me hiermee toch best vermaakt, lekker quirky karakters en een mooie rol voor Matthew Perry. Spijtijg dat dit geen 2de sezoen kreeg.