Mijn Series +

Vermist - Seizoen 1 (2008)

Belgiƫ
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Phillipe de Schepper en Bas Adriaensen
met Koen de Bouw, Joke Devynck en Kevin Janssens

De afdeling vermiste personen van de Belgische federale politie gaat iedere keer tot het uiterste als een kind of volwassene hulp nodig heeft. Sommige gevallen bestaan uit huiselijk geweld of vals alarm terwijl andere zaken linken naar andere misdaden, van afpersing tot terrorisme. De teamleden hebben nauwelijks tijd voor hun persoonlijke leven waardoor hun relaties onder druk komen te staan.

1. Evi
  8. Anja
  9. Taxi
  10. Nick
avatar van Dorstigjimmyke
Voor mij toch een van de betere misdaadseries in Vlaanderen. Heel interessante cases. Het is ook eens wat anders dan een gewone politieafdeling volgen. Daarnaast spelen enkele van mijn favoriete acteurs mee. Kevin Janssens, Stan van Samang en Koen de Bouw zie ik heel graag spelen.

avatar van Toontje G
Naar mate de seizoenen vorderden werd het wel iets minder.Ligt er ook aan denk ik dat de cast gaat veranderen. Wat niet weg neemt dat het een goede serie is met soms aangrijpende verhalen.