Mijn Series +

House - Seizoen 7 (2010-2011)

Alternatieve titel: House M.D.

ontwikkeld door David Shore
met Hugh Laurie, Omar Epps en Lisa Edelstein

House, M.D. volgt de praktijken van dokter Gregory House, een briljante, maar verbitterde arts. Hij drijft zijn team van jonge dokters tot het uiterste om achter de oorzaken van een patiënt z'n ziekte te komen, zet zijn vriendschap met collega Wilson regelmatig op het spel en drijft zijn baas Cuddy tot wanhoop. Maar aan het eind van de dag redt hij meestal het leven van een patiënt die anderen opgegeven zouden hebben.

1. Now What?
  21. The Fix
  22. After Hours
  23. Moving On
avatar van AOVV
Het voorlaatste seizoen. De reeks nadert z'n einde, en House ontspoort aan het slot van het seizoen nog eens heerlijk..

Voor het overige een wat wisselvallig seizoen, met o.a. een briljante studente die zich bij House's team voegt, en de langverwachte relatie tussen House en Cuddy, die niet de hoogspanning brengt die ik had verwacht. Gelukkig is Wilson er ook nog..

Verder vind ik Thirteen een erg interessant personage, maar de reeks heeft al betere seizoenen gekend. Op naar het allerlaatste!

3,5 sterren