Mijn Series +

Fresh Meat - Seizoen 2 (2012)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Drama

ontwikkeld door Jesse Armstrong en Sam Bain
met Joe Thomas, Kimberley Nixon en Zawe Ashton

De Britse serie Fresh Meat draait om het leven van zes jonge mensen, Vod, Oregon, Josie, Kingsley, JP en Howard. Ze beginnen een nieuw leven als student aan de fictieve Manchester Medlock University. Door hun late aanmelding wonen ze samen in een huis “off-campus” in Rusholme. Naast het studentenhuis delen ze vele pijnlijke en hilarische situaties.

1. Aflevering 1
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
avatar van Robbie.T.
Enorme verbetering in vergelijking met seizoen 1. Waar seizoen 1 nogal 'all over the place' was, is dit seizoen meer gestructureerd en simpelweg grappiger. De oer-Hollandse en te nuchtere Sabine is een leuke character toevoeging en ik heb toch wel veel zin om seizoen 3 te gaan kijken. Heerlijke 'tussendoor' en 'verstand op 0' serie.