ad
  • 8.110.456 stemmen

The King of Queens - Seizoen 2 (1999-2000)

Show titel: The King of Queens

Seizoenen: 9 seizoenen

Afleveringen: 25

Datum van release: maandag 20 september 1999

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

The King of Queens

Afleveringen Seizoen 2 (1999-2000)

1. 1. Queasy Rider

Tegen Carrie's wil in koopt Doug een motor voor zichzelf. Nadat hij Arthur naar zijn nieuwe baan heeft gebracht, krijgt hij een ongeluk. Doug wil nooit meer motorrijden en verkoopt hem aan een vriend.

2. 2. Female Problems

Doug is jaloers wanneer Carrie goed bevriend raakt met de buurvrouw. Hij voelt zich verwaarloosd door zijn eigen vrouw.

3. 3. Assaulted Nuts

Doug beweert dat hij het druk heeft op zijn werk, terwijl hij beloofd heeft om met Carrie naar de bank te gaan. Na een telefoontje komt Carrie erachter dat Doug met zijn vrienden op stap is en niet op kantoor zit.

4. 4. Parent Trapped

Wanneer Deacon en Kelly vragen of Doug en Carrie de peetouders willen zijn van hun baby, zijn de meningen verdeeld. Doug vindt het geweldig, maar Carrie ziet het niet zitten.

5. 5. Tube Stakes

Wanneer Doug wakker wordt, blijkt zijn televisie uit de garage te zijn gestolen. Carrie biecht op dat zij de deur niet op het nachtslot heeft gedaan. Carrie voelt zich schuldig en werkt elke avond over om een nieuwe televisie te kunnen kopen voor Doug.

6. 6. Doug Out

Als Arthur toevallig hoort dat Doug een minachtende opmerking over hem maakt, voelt Doug zich enorm schuldig. Hij probeert dat goed te maken door Arthur een kaartje voor de honkbalwedstrijd van de New York Mets te geven. Doug wordt tijdens de wedstrijd gearresteerd, omdat hij een uitbal voor Arthur probeert te vangen.

7. 7. Get Away

Doug en Carrie gaan samen met Deacon en Kelly weg voor een romantisch weekend. Ze ontdekken dat Deacon en Kelly een erg actief seksleven hebben waardoor er een ruzie ontstaat tussen Doug en Carrie.

8. 8. Dire Strayts

Doug en Carrie nodigen Ray en zijn vrouw, Debra, uit voor een gezellig etentje. Voordat het tweetal entree maakt, beledigt Doug per ongeluk Carrie en is de sfeer voor de avond gezet. Carrie ontwijkt haar man en bespreekt met Debra hoe zorgeloos en gevoelloos mannen kunnen zijn.

9. 9. I, Candy

Doug voelt zich aantrekkelijk als een serveerster een oogje op hem laat vallen. Hij probeert zijn imago te veranderen en Carrie vermaakt zich kostelijk, totdat ze de serveerster ontmoet.

10. 10. Roamin' Holiday

Carrie nodigt Susie en haar erg saaie man, Mike, uit voor Thanksgiving. Spence vindt dat Doug op zichzelf moet wonen en verzint een plannetje voor hem.

11. 11. Sparing Carrie

De spelers van het bowlingteam maken zich zorgen over hun prestaties. Als ze de volgende wedstrijd niet winnen, zullen zij een andere sponsor moeten zoeken. De jongens proberen Doug zover te krijgen dat hij Carrie uit het team haalt. Carrie vindt dit een verstandige beslissing, maar nu kan Doug zich moeilijk concentreren op het bowlen.

12. 12. Net Prophets

Doug ontvangt een kerstbonus en maakt plannen om het geld weg te zetten op de bank. Carrie heeft echter andere plannen met het geld.

13. 13. Party Favor

Carrie overtuigt Doug ervan dat hij getuige moet zijn op de bruiloft van zijn neef Danny, met wie hij eerder ruzie heeft gehad. Carrie vindt dat hij Danny's vrijgezellenfeest moet organiseren en Doug gaat hiermee akkoord. Hij neemt de organisatie op zich maar het gaat hem niet gemakkelijk af.

14. 14. Block Buster

Doug heeft een reünie van zijn sportclub. Tijdens de bijeenkomst ontmoet hij zijn oude teamgenoten, waaronder Tom Busterman, die sinds kort in een rolstoel zit. Volgens het team was Tom vroeger de beste speler. Doug is het hier niet mee eens.

15. 15. Frozen Pop

Een koude bries waait in New York en zorgt ervoor dat de kelder van Arthur te koud wordt om in te wonen. Carrie weet een andere ruimte voor hem.

16. 16. Fair Game

Doug en Carrie doen mee aan een spelletjesavond. Als de avond vordert, ziet het ernaar uit dat het tweetal zwaar gaat verliezen. Op dat moment besluit Carrie om vals te spelen. Doug kan het niet geloven dat ze vals speelt en is van plan haar er thuis mee te confronteren.

17. 17. Meet by-Product

Doug en Carrie proberen zich hun eerste ontmoeting te herinneren. De bedoeling was dat Carrie gekoppeld zou worden aan Richie en Doug aan haar vriend, Lynn.

18. 18. The Shmenkmans

Doug en Carrie maken nieuwe vrienden maar zijn bang dat Deacon en Kelly ze weg willen kapen. Arthur krijgt een bestelling binnen van zijn oude favoriet: zoute cornflakes.

19. 19. Surprise Artie

Arthur's 75ste verjaardag komt eraan en Doug en Carrie besluiten een verrassingsfeest te organiseren. Het wordt echter een drama als twee van de gasten elkaar aanvliegen en ze Arthur nergens kunnen vinden.

20. 20. Wild Cards

Doug verliest een hoop geld als hij samen met Deacon naar Atlantic City gaat om te gokken.

21. 21. Big Dougie

Carrie vertelt per ongeluk aan de verkeerde Doug dat ze van hem houdt. Doug meldt zich als aan als vrijwilliger.

22. 22. Soft Touch

Doug en Carrie dineren met hun vervelende buren. Doug raakt betrokken in een pyramidespel als Tim hem overtuigt om mee te spelen.

23. 23. Restaurant Row

Doug en Carrie gaan naar een nieuw Italiaans restaurant. Als Carrie een verkeerde bestelling krijgt begint ze stennis te schoppen. Doug wordt hierdoor erg boos omdat hij het erg lekker vindt en wil dat het hun nieuwe favoriete restaurant wordt. Carrie verbiedt hem om er nog te komen dus besluit hij er stiekem te gaan eten.

24. 24. Flower Power

Wanneer een collega bloemen heeft gekregen is Carrie teleurgesteld. Doug probeert vervolgens om zijn romantische kant te laten zien. Ondertussen moet Arthur als jurylid optreden in een rechtszaak.

25. 25. Whine Country

Doug ziet iemand in een camper rijden en besluit er ook een te kopen voor de vakantie. Carrie wil echter naar Frankrijk. Ze besluiten het met kop of munt te beslissen.

avatar van renzoroy_mm

renzoroy_mm

Dit blijf toch wel het grappigste seizoen. Zoveel hilarische afleveringen. Ben de hele serie weer opnieuw aan het kijken voor zeker iets van de 10e x en nog steeds zo grappig. Stiekem vind ik deze net wat grappiger dan Friends, wat samen met King Of Queens en Married With Children nog steeds mijn favo sitcoms zijn.

avatar van ZAP!

ZAP!

Zo goed vond ik dit niet, maar heb er relatief toch veel van gezien.

Jerry Stiller (vader van, ja) steelt steevast de show.

avatar van hatebreeder

hatebreeder

Dit vind ik dan juist wel weer heel goed. Ik heb eigelijk nooit zo goed begrepen wat mensen bijvoorbeeld leuk vinden aan de serie friends. Wat mij betreft is The King of Queens 1 van de betere komedie series

avatar van renzoroy_mm

renzoroy_mm

ZAP! schreef:

Zo goed vond ik dit niet, maar heb er relatief toch veel van gezien.

Jerry Stiller (vader van, ja) steelt steevast de show.

nee man, die was alleen leuk als aangever voor Kevin James. Dat blijft de ster van de show. Zoals in deze scene bijvoorbeeld.

Arthur and the dishwasher - YouTube

Je zou toch zo'n schoonvader hebben en die dan ook nog eens bij jou in huis woont.... damn...

avatar van ZAP!

ZAP!

Geen behoefte aan een schoonvader, nee, maar dat maakt 'm niet minder grappig.