Mijn Series +

The King of Queens - Seizoen 2 (1999-2000)

ontwikkeld door Michael J. Weithorn en David Litt
met Kevin James, Leah Remini en Jerry Stiller

Doug Heffernan, een pakketbezorger bij UPS, woont samen met zijn vrouw Carrie, die werkt bij een groot advocatenkantoor in Queens in New York. Als zijn schoonvader Arthur, weduwnaar, bij hen intrekt is Doug niet langer meer de koning van zijn domein; de gerenoveerde kelder waar zijn geliefde grote tv staat en hij veel tijd doorbracht met zijn neef Danny en vrienden Deacon en Spence. Daarnaast blijkt Arthur ook niet een van de makkelijkste personen om mee samen te wonen.

1. Queasy Rider
  23. Restaurant Row
  24. Flower Power
  25. Whine Country
avatar van renzoroy
Dit blijf toch wel het grappigste seizoen. Zoveel hilarische afleveringen. Ben de hele serie weer opnieuw aan het kijken voor zeker iets van de 10e x en nog steeds zo grappig. Stiekem vind ik deze net wat grappiger dan Friends, wat samen met King Of Queens en Married With Children nog steeds mijn favo sitcoms zijn.

avatar van ZAP!
Zo goed vond ik dit niet, maar heb er relatief toch veel van gezien.
Jerry Stiller (vader van, ja) steelt steevast de show.

avatar van theo79
Dit vind ik dan juist wel weer heel goed. Ik heb eigelijk nooit zo goed begrepen wat mensen bijvoorbeeld leuk vinden aan de serie friends. Wat mij betreft is The King of Queens 1 van de betere komedie series

avatar van renzoroy
ZAP! schreef:
Zo goed vond ik dit niet, maar heb er relatief toch veel van gezien.
Jerry Stiller (vader van, ja) steelt steevast de show.

nee man, die was alleen leuk als aangever voor Kevin James. Dat blijft de ster van de show. Zoals in deze scene bijvoorbeeld.

Arthur and the dishwasher - YouTube

Je zou toch zo'n schoonvader hebben en die dan ook nog eens bij jou in huis woont.... damn...

avatar van ZAP!
Geen behoefte aan een schoonvader, nee, maar dat maakt 'm niet minder grappig.