Mijn Series +

Lie to Me - Seizoen 2 (2009-2010)

Drama / Misdaad

ontwikkeld door Sam Baum
met Tim Roth, Kelli Williams en Brendan Hines

Met één oogopslag kan Lightman zien of iemand de waarheid spreekt of juist liegt. Hij bestudeert de meest subtiele lichaamstaal tot in de puntjes en niemand kan iets voor hem verborgen houden. Samen met psychologe dr. Gillian Foster heeft hij een team opgezet dat gespecialiseerd is in het 'lezen' van mensen. Deze 'Lightman Group' ondersteunt de politie én overheid met het oplossen van de moeilijkste misdaden en het openbaren van iemands grootste geheimen. Voor Cal Lightman heeft zijn bijzondere talent echter ook een schaduwkant. Zelfs zonder het te willen, herkent hij elke leugen. En niet alleen misdadigers liegen, maar ook vrienden en familie.

1. The Core of It
  19. Pied Piper
  20. Exposed
  21. Darkness and Light
  22. Black and White

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.