Mijn Series +

Don't Trust the B---- in Apartment 23 - Seizoen 1 (2012)

ontwikkeld door Nahnatchka Khan
met Krysten Ritter, Dreama Walker en James Van Der Beek

Plattelandsmeisje June heeft haar droombaan in New York City gevonden en verhuist van Indiana naar een appartement dat haar nieuwe werkgever voor haar heeft geregeld. Maar op de eerste dag van haar baan wordt haar baas wegens fraude gearresteerd en wordt June meteen op straat gesmeten. In de zoektocht naar een nieuw onderdak reageert ze op een contactadvertentie van partygirl Chloe. June en Chloe zijn elkaars tegenpolen en Chloe probeert dan ook June op te lichten en snel weer de deur uit te schoppen. Maar wanneer dat mislukt, groeit er toch een ongewone vriendschap tussen beide dames.

1. Pilot
  2. Daddy's Girl...
  3. Parent Trap...
  4. The Wedding...
  5. Making Rent...
  6. It's Just Sex...
  7. Shitagi Nashi...

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.