Mijn Series +

Don't Trust the B---- in Apartment 23 - Seizoen 2 (2012-2013)

ontwikkeld door Nahnatchka Khan
met Krysten Ritter, Dreama Walker en James Van Der Beek

Plattelandsmeisje June heeft haar droombaan in New York City gevonden en verhuist van Indiana naar een appartement dat haar nieuwe werkgever voor haar heeft geregeld. Maar op de eerste dag van haar baan wordt haar baas wegens fraude gearresteerd en wordt June meteen op straat gesmeten. In de zoektocht naar een nieuw onderdak reageert ze op een contactadvertentie van partygirl Chloe. June en Chloe zijn elkaars tegenpolen en Chloe probeert dan ook June op te lichten en snel weer de deur uit te schoppen. Maar wanneer dat mislukt, groeit er toch een ongewone vriendschap tussen beide dames.

1. A Reunion ...
  2. Love and Monsters ...
  3. Sexy People ...
  4. It's A Miracle ...
  5. Whatever it Takes...
  6. Bar Lies ...
  7. A Weekend in the Hamptons ...
  8. Paris...
  9. The Scarlet Neighbor...
  10. Mean Girls...
  11. Dating Games...
  12. The Leak...
  13. Monday June...
  14. Teddy Trouble...
  15. The D...
  16. The Seven Year Bitch...
  17. Using People...
  18. Ocupado
  19. Original Bitch
avatar van Robbie.T.
Flauwe, gemakkelijk en soms ronduit stupide grappen. Onbegrijpelijk dat deze serie zo hoog scoort op IMDB. Nou ja, misschien is deze serie gewoon niet voor mij weggelegd.