Mijn Series +

Cuckoo - Seizoen 2 (2014)

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Robin French en Kieron Quirke
met Taylor Lautner, Tamla Kari en Greg Davies

Wanneer Rachel terugkomt bij haar ouders na een jaartje Thailand, verrast ze hen met het nieuws dat ze getrouwd is met de nogal zweverige Cuckoo. Ze trekken samen in bij Rachel’s ouders en haar broertje Dylan. Vooral de vader van Rachel, Ken, moet erg wennen aan het bijzondere gedrag van Cuckoo.

1. A New Beginning
  2. Potato Party
  3. Tribunal
  4. Funeral
  5. Ken at Work
  6. Neighbourhood Watch
  1. Christmas Special (special)
avatar van Robbie.T.
Ietsje leuker dan seizoen 1. Het is nog steeds niet meer dan een 5,5, maar Davies is tenminste al wat meer op dreef dan in het uiterst tamme eerste seizoen. De lieve, naïeve vader is verdwenen en Davies presenteert zich op zijn kenmerkende manier: sarcastisch, ongeïnteresseerd en scherp. Het is nog geen Mr. Gilbert, maar hopelijk komt dat vanaf seizoen 3. Lautner is en blijft een bijzonder matige acteur die opnieuw niet weet te overtuigen. Er is wel sprake van een zekere chemie tussen Lautner en de rest van de cast en hopelijk wordt hier op voortgebouwd in de volgende seizoenen.

Deze zeer magere voldoende heeft wel de basis gelegd voor het willen blijven volhouden: ik ga seizoen 3 ook een kans geven.