• 8.557.468 stemmen

I Can See Your Voice - Seizoen 4 (2022)

- Nog geen stemmen

Show titel: I Can See Your Voice

IMDb beoordeling: 6,1 (8)

Afleveringen: 6

Speelduur: 6 uur

Met: Carlo Boszhard en Dries Roelvink

Oorsprong: Nederland

Datum van release: zaterdag 9 april 2022

Eerst uitgezonden op: RTL4 (Nederland)

• Videoland Bekijk seizoen 4 via Videoland
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot I Can See Your Voice

Uit een groep van zes "mystery singers", moet een kandidaat proberen de slechte zangers te elimineren zonder ze te horen zingen. De kandidaat wordt geholpen door een gastartiest en een panel bestaande uit vijf bekende Nederlanders. Tijdens vier verschillende rondes worden de "mystery singers" een voor een weggestuurd door de kandidaat. Elke afgevallen kandidaat mag nadat hij/zij is weggestuurd optreden, waaruit blijkt of het een juiste of slechte keuze is. Aan het einde van het programma zingt de overgebleven "mystery singer" een duet met de gastartiest. Daaruit blijkt of de deelnemer een goede keuze heeft gemaakt. Wanneer de mysterie singer goed kan zingen verdient de deelnemer 5.000 euro. Als de "mystery singer" niet blijkt te kunnen zingen is deze geldprijs voor de zanger(es).

Afleveringen Seizoen 4 (2022)

1. Aflevering 1

9 april 2022 (1 uur)

Gastartiest Jan Smit speelt samen met zijn fan Shirley het spel. Wie van de kandidaten kan zingen en wie niet? In verschillende rondes bepalen Jan en Shirley wie zij niet vertrouwen en spelen kandidaten weg. Zingt Jan het duet met een prachtige stem of blijkt het een valse kraai?

2. Aflevering 2

16 april 2022 (1 uur)

Jeroen van der Boom is de gastartiest. Zingt hij zijn hit Eén Wereld met een waanzinnige zanger of zingt hij samen met een valse stem? Door middel van verschillende rondes vallen kandidaten een voor een af.

3. Aflevering 3

23 april 2022 (1 uur)

Why Tell Me Why! Dat is het duet dat Anita Meyer aan het einde van het programma zingt. Het liefst met een zanger, maar het kan zomaar zijn dat ze met een valse kraai het duet moet zingen. Samen met haar fan speelt ze het spannende spel.

4. Aflevering 4

30 april 2022 (1 uur)

Donnie is te gast en hij speelt het muzikale spel samen met fan Jaco. Wie van de kandidaten kan zingen en wie niet? Bon Gepakt is het finaleduet en Donnie zingt natuurlijk het liefst met een zanger.

5. Aflevering 5

7 mei 2022 (1 uur)

Ruth Jacott mag deze week het spannende spel spelen. Zingt zij haar hit Blijf Bij Mij met een waanzinnige zanger of zingt ze samen met een valse stem? Door middel van verschillende rondes vallen kandidaten een voor een af.

6. Aflevering 6

21 mei 2022 (1 uur)

Frans Duijts speelt het spel samen met zijn fan Tonnie. Samen proberen ze erachter te komen wie er kan zingen en wie niet. Het panel adviseert de twee. Zingt Frans zijn hit Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag Van Mij met een prachtige zangstem?

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.