Mijn Series +

Allen v. Farrow (2021)

Documentaire / Misdaad
Miniserie

ontwikkeld door Kirby Dick, Amy Ziering, Dan Cogan, Tara Lynda Guber, Maiken Baird, Ian Darling, Steve Cohen, Paula Froehle, Debbie L. McLeod, Jenny Raskin, Geralyn White Dreyfous, Regina K. Scully, Nancy Abraham en Lisa Heller
met Mia Farrow, Ronan Farrow en Dylan O'Sullivan Farrow

De serie onderzoekt de beschuldigingen van aanranding tegen Woody Allen door zijn dochter Dylan Farrow, die zeven was toen het misbruik zou hebben plaatsgevonden. Het volgt de voogdijstrijd tussen Allen en zijn voormalige partner Mia Farrow, het huwelijk van Allen met Soon-Yi Previn en de gebeurtenissen in de daaropvolgende jaren. Mia, Dylan, Ronan Farrow en Carly Simon verschijnen in de serie naast getuigen, deskundigen, aanklagers en onderzoekers, waarvan sommigen voor het eerst spreken. De serie bevat ook culturele experts die het werk van Allen opnieuw onderzoeken in het licht van de aantijging.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  • volgende aflevering: vrijdag 12 maart (aflevering 4)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.