Mijn Series +

The Mighty Ducks: Game Changers - Seizoen 1 (2021)

Komedie / Drama

ontwikkeld door Michael Spiller, Jay Karas en James Griffiths
met Emilio Estevez, Lauren Graham en Brady Noon

In het huidige Minnesota zijn de Mighty Ducks geëvolueerd van slappe underdogs tot een ultracompetitief, sterk jeugdhockeyteam. Nadat de 12-jarige Evan zonder pardon van de Ducks wordt buitengesloten, gaan hij en zijn moeder Alex op zoek naar een eigen team van buitenbeentjes om de meedogenloze, winnende cultuur van competitieve jeugdsporten uit te dagen.

1. Aflevering 1
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • dit seizoen is vanaf vrijdag 26 maart te zien op Disney+

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.