Mijn Series +

Hache - Seizoen 2 (2021)

Spanje

ontwikkeld door Verónica Fernández
met Adriana Ugarte, Javier Rey en Marc Martínez

Hache is geïnspireerd op echte gebeurtenissen en volgt Helena die begint als een eenvoudige prostituee in de handen van Malpica, het hoofd van een maffia-bende die in de jaren zestig in Barcelona actief is. Al snel verovert ze het hart van de gevaarlijke drugsbaas en ontwikkelt ze de vaardigheden om in zijn kartel hogerop te komen. Helena zal een zondig leerproces doorlopen dat haar uit de meest betekenisloze positie zal halen om de leider van diezelfde organisatie te worden.

1. La Herencia
  2. El Laboratorio
  3. Ojo por Ojo
  4. Soledades
  5. Tiene Que Morir
  6. Lo Mejor para Ti

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.