Mijn Series +

The Crew - Seizoen 1 (2021)

ontwikkeld door Jeff Lowell
met Kevin James, Gary Anthony Williams en Dan Ahdoot

De eigenaar van een NASCAR-team besluit om ermee te stoppen en draagt het team over aan zijn dochter. De teamchef komt vervolgens op gespannen voet te staan met de technologie-afhankelijke millennials die ze binnenhaalt om het team te moderniseren. De teamchef doet er vervolgens alles aan om zichzelf en zijn monteurs te beschermen tegen deze modernisering.

1. I Guess That Cake Did Need to Be Refrigerated
  2. My Name's Kevin and I Care about Feelings
  3. Hot Mushroom Meat
  4. You Seem Like a Perfectly Serviceable Woman
  5. Your Face Is a Baby
  6. We're Gonna Be Okay. We're Gonna Be Okay.
  7. Ooof, Someone Throw a Robe on Grandma
  8. Good Things Happen to Handsome People
  9. Monkeys and Bears Riding Bicycles
  10. No One Likes You. No One.

Niks bijzonders, maar wel te kijken. Vanaf het midden wordt het wel leuker dan de eerste afleveringen. Maar kan niet toppen aan The king of Queens die ik wel echt één van de betere sitcoms vind.