Mijn Series +

Memorias de Idhún - Seizoen 2 (2021)

Alternatieve titel: The Idhun Chronicles

Spanje
Animatie / Fantasy

ontwikkeld door Andrés Carrión en Laura Gallego
met de stemmen van Michelle Jenner, Itzan Escamilla en Nico Romero

Ashran de dodenbezweerder heeft de macht overgenomen in Idhún en heeft het schrikbewind van de vliegende slangen mogelijk gemaakt. De eerste strijd om Idhúns vrijheid zal plaatsvinden op aarde, waar Jack en Victoria vechten om Kirtash te stoppen, de huurmoordenaar die door Ashran is gestuurd om de Idhudieten te vernietigen die voor zijn tirannie gevlucht zijn.

1. Reencuentros
  2. Secretos
  3. Su Verdadera Naturaleza
  4. El Ojo de la Serpient
  5. La Luz de Victoria

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.