Mijn Series +

Headspace: Guide to Meditation - Seizoen 1 (2021)

Documentaire / Animatie

met de stem van Andy Puddicombe

Headspace: Guide to Meditation laat op een vriendelijke, geanimeerde manier de voordelen van meditatie zien en biedt technieken en begeleide meditaties waarmee je direct kunt beginnen. Van het aanpakken van stress tot het omarmen van dankbaarheid, elke aflevering leert eerst de basisprincipes en technieken van de oefening en wordt vervolgens afgesloten met een geleide meditatie.

1. How to Get Started
  2. How to Let Go
  3. How to Fall in Love with Life
  4. How to Deal with Stress
  5. How to be Kind
  6. How to Deal with Pain
  7. How to Deal with Anger
  8. How to Achieve Your Limitless Potential

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.