Mijn Series +

Shetland - Seizoen 2 (2014)

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Ann Cleeves
met Douglas Henshall, Steven Robertson en Alison O'Donnell

We maken kennis met Jimmy Perez, een plaatselijke politie-inspecteur. Hij is een echte Shetlander die jaren elders heeft gewoond maar op een bepaald moment is teruggekeerd naar zijn geboortegrond, samen met zijn veertienjarige dochter Cassie. Perez is iemand die nooit teveel zegt maar wel natuurlijk gezag uitstraalt: een combinatie van eigenschappen die hem bij het oplossen van misdrijven goed van pas komt.

1. Raven Black - Part 1
  2. Raven Black - Part 2
  3. Dead Water - Part 1
  4. Dead Water - Part 2
  5. Blue Lightning - Part 1
  6. Blue Lightning - Part 2
avatar van Decec
Goede serie, prima. Ben benieuwd voor vervolg nieuw seizoen..

avatar van frolunda
Is reeds te zien geweest op BBC.Seizoen 3 bevat één verhaal dat zes afleveringen beslaat en is zelfs nog iets beter dan seizoen 2.