Mijn Series +

Komedie / Drama
Miniserie, 141 minuten

ontwikkeld door Tobi Baumann
met Luke Mockridge, Cristina do Rego en Lucas Reiber

Voor Basti wordt het echt moeilijk in het festivalseizoen: zijn carrière als muzikant wordt niet met succes bekroond en het vooruitzicht om een nogal deprimerende kerst te moeten vieren na het scheiden van zijn vriendin Fine, haalt de algemene stemming nog meer naar beneden. Een bezoek aan zijn familie tijdens de vakantieperiode belooft een welkome afleiding. Maar wanneer zijn broer Niklas plotseling verschijnt met zijn voormalige vriendin Fine aan zijn zijde, verliest Basti zelfs het laatste beetje hoop op een gelukkige toekomst.

1. Zuhaus' Is Wo der Baum Is
  2. Kartoffelsalat und Würstchen
  3. Das Schönste Weihnachten des Jahres

avatar van Aapje81
Bijzonder sympathieke en leuk uitgevoerde kerstserie die zich afspeelt in de Eifel. Het is een mooie mix van cynisme, zoetigheid en creativiteit. De belangrijkste acteurs doen het erg leuk en geven een frisse draai aan een niet bijster origineel scenario.

Ideaal voor de komende winterse dagen

Nu te zien op Netflix